NinasLifee.blogg.se

jag kommer skriva om min vardag, tipsa saker, sminkningar, och mycket mer! hoppas ni stannar och kanske gör min blogg till en mobil app :D

Min nya blogg!!

Publicerad 2014-09-06 17:12:00 i Allmänt,

 Hej alla "nya" läsare!
 
Idag har jag skaffat en ny blogg
för min gamla skriver jag aldrig på.
 
Jag kommer försöka uppdatera och skriva
mer nu (när jag har en ny blogg)
 
Hoppas att jag aldrig kommer att göra en till blogg
igen för det är jobbigt och tar ganska lång tid att göra.
 
Imorgon eller ikväll kommer det ett nytt inlägg :)
 
Och jag kommer kanske koppla in så att det
kommer videos till det jag skriver om, hoppas ni förstår
om ni inte förstår så får ni bara se vad som kommer.
 
Hoppas allt är bra med er <3
 
//Nina <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NinasLifee

Är en 11 årig tjej, älskar att skriva. Jag älskar djur speciellt katt och hund. Skriver så ofta jag kan <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela