NinasLifee.blogg.se

jag kommer skriva om min vardag, tipsa saker, sminkningar, och mycket mer! hoppas ni stannar och kanske gör min blogg till en mobil app :D

Ny vecka...

Publicerad 2014-09-07 20:29:17 i Allmänt,

 
Imorgon börjar skolan igen.
En helt vanlig måndag.
Ibland önskar jag att varje månad var det en veckas lov,
som typ; Januari lovet, februari lovet, osv
Härligt livet skulle va då!
 
Om 2 månader börjar November lovet YAAAY!
Det är bara att längta.
Fast jag längtar en då inte så mycket...
 
 
Nästa vecka är det val....:)
18+ på att få rösta.
I skolan läser vi om val, demokrati, politik, osv
Det är både kul och tråkigt.
 
 
Men hoppas allt är bra med er<3
//Nina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NinasLifee

Är en 11 årig tjej, älskar att skriva. Jag älskar djur speciellt katt och hund. Skriver så ofta jag kan <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela