NinasLifee.blogg.se

jag kommer skriva om min vardag, tipsa saker, sminkningar, och mycket mer! hoppas ni stannar och kanske gör min blogg till en mobil app :D

SEPHORA hAUL...

Publicerad 2014-09-09 19:39:00 i Allmänt,

Igår (måndag) köpte jag en sak på SEPHORA som jag skulle köpa på h&m.
Det är ett "eyebrow gel/fix" som ser ut såhär:
Den på h&m ser ut såhär:
 
Men den var slut sold.
Den på h&m kostar 30kr och är 10ml, däremot, SEPHORAS "eyebrow fix"
kostar 115kr och är 9ml, och det tycker jag är väldigt konstigt och onödigt!
 
Men jag köpte då
 
 SEPHORAS för 115kr, jag fick även en parfym test
som luktar skiiiiiiit gott!
 
 
Hoppas ni mår bra!!
 
//Nina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NinasLifee

Är en 11 årig tjej, älskar att skriva. Jag älskar djur speciellt katt och hund. Skriver så ofta jag kan <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela