NinasLifee.blogg.se

jag kommer skriva om min vardag, tipsa saker, sminkningar, och mycket mer! hoppas ni stannar och kanske gör min blogg till en mobil app :D

Visste du det om mig?

Publicerad 2014-09-07 11:36:00 i Allmänt,

Heeeeeej!
Nu tänkte jag skriva 20 saker som jag tror att ni inte visste om mig :)
 
Jag tror att jag har skrivit en sån här
på min andra blogg (som jag aldrig skriver på)
Fast då skrev jag 30 saker istället för 20.
Jag skriver 20 istället för 30 och det beror på att
inlägget inte ska bli för långt
 
 
1. Jag gillar inte folk som ljuger.
 
2. Mina favorit låtar är:
Break free - Ariana Grande
Stay with me - Sam Smith
 
3. Min favorit maträtt är tacos <3
 
4. Jag har 5 husdjur.
 
5. Jag har en iPhone 5c - blå.
 
6. Jag har VideoFyMe - Niiinassss
 
7. Jag gillar inte jordgubbar.
 
8. Min farmor bor i Norge.
 
9. Jag har bott i 3 hus.
 
10. Jag har en sommar stuga i Norge.
 
11. Jag ska städa efter jag har skrivit.
 
12. Jag fyller 12 i Januari (8/1)
 
13. Jag vill ha en rosa vägg i mitt rum. (min vägg nu är blå)
 
 
14. Jag kan "The Cup Song".
 
15. Jag kan hela låten: Shower.
 
16. Jag har 12 kusiner.
 
17. Min bästis blogg: Nezzfashion.se.
 
18. Gurka är gott .
 
19. Jag är äldst i min klass men vissa är längre än mig.
 
Och 20. Det kom ganska konstiga "frågor" för att jag kom inte på bättre.
 
 
Men det var 20 saker ni kanske inte visste om mig :)
 
Kommentera gärna om det var något ni inte visste om mig sen innan :)
 
Hoppas allt är bra med er
 
//Nina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

NinasLifee

Är en 11 årig tjej, älskar att skriva. Jag älskar djur speciellt katt och hund. Skriver så ofta jag kan <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela